تصاویری از حملات وحشیانه اسراییلی ها

جنایات اسراییلی های صهیونیست علیه زنان و کودکان نقض حقوق بشر

11

22

15

13

28

21

212121121

10000000

10000000000000000000

10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

10000000000000000000000

اقتصاد سبز

برچسب‌ها: , , , , ,

32 پاسخ to “تصاویری از حملات وحشیانه اسراییلی ها”

  1. مرگ بر اسراییل Says:

    فقط با این حرف احمدی نژاد موافقم
    » اسراییل باید از ریشه نابود شود «

  2. علیرضا Says:

    درود به اسلام سبز درود به تو درود به فلسطین

  3. فلفل قرمز Says:

    هر کی خربزه میخوره پای لرزش هم میشینه

  4. فلفل دلمه ای Says:

    به جهنم
    مردم من تو خیابون میمیرن بیام به حال این حرومزاده ها گریه کنم؟
    اجداد ما (آریا) تو دنیا صلح کاشتن به ما جنگ میرسه
    اینا که رگ و ریشه درست و حسابی هم ندارن

    زنده باد ایران

  5. Bobby Says:

    بعد از دیدن عکس‌ها و خوندن کامنت فلفل دلمه‌ای ، به حال خودم تاسف خوردم که هموطنی مثل فلفل دلمه‌ای دارم، خواهش می‌کنم فلفل جون، شما نگو زنده باد ایران، چونکه شما ننگی هستی‌ برای کشور ایران! چجوری شما میتونی‌ بدن سوخته بچه هارو ببینی‌ این اراجیف رو بنویسی‌! شما صد در صد ایرانی نیستی‌، ایرانی نمیتونه اینقد بی‌ وجدان باشه!شما خواهشاً خودتو به جوونای ایرانی‌ که در خیابون‌ها از جونشون مایه میذارن نچسبون، مطمئن باش اونایی هم که تو خیابونا میمیرن، ننگشونه که اسم شما رو هموطن بزارن.

  6. PERSIAN Says:

    فلفل دلمه ای متاسفم برات
    البته جنك اخير كه اغازكر ان حماس بود با تحريك و دخالت ايران به وجود امد
    كه به نفع اسراييل به بايان رسيد
    عربها اينو خوب درك كردن و ايران را اخيرا از فلسطين شوطش كردن بيرون
    13 ابان نزديكه
    ان الله ما يغير بقوم الا يغير ما بانفسهم

  7. مزدوران نظام دست از مفت خوری بردارند Says:

    ملت ساده نباشید! مردم بی گناه فلسطین و غزه سپری شده اند برای حماس حروم زاده
    جنایات اسراییل مشهود است اما مسبب این جنایات حماسی های مزدور و جیره خوار هستند
    مرگ بر حزب ا.. مرگ بر حماس مرگ بر اسراییل

  8. فلفل دلمه ای Says:

    اینا همش واسه خر کردن مردمه
    تو کشور من بدبختی هست دلیلی نداره به فکر بقیه باشم
    اون عکس اول که واسه اون زن حامله ایه که تو تهران زدن

    اون دوستی هم که ننگ ننگ میکنه
    دوست من کنار دست من یه گاز اشک آور خورد تو پیشونیش
    چشاش از کاسه در اومد و تو بیمارستان مرد
    من دلم به حال اینا میسوزه

    شما هم جای مردم تصمیم نگیر
    اینا هم که میدونن تو جنگن زاد و ولد نکنن که بچه هاشون نمیره

  9. ش Says:

    دوست عزیز شما باج به روسیه ندهید اگر تره براتون خورد کردند.معنی استقلال اینه ؟تمام کشور را دربست در اختیارشون قرار دادید می خاهید از خودشون هم دفاع نکنند ؟عجب حرفی می زنید ها ؟از بند تببان گرفته از چین وارد می شه تا سیر و مشابهات آن ومترادفات و هم وزن های آن.اونا ترقی کردند با یک میلیارد و900 میلیون نفر را دارند نون می دهند اضافاتش وبنجولاش هم را صادر می کند به ما خلق الله چون اونا کمونیست هستند و ما مسلمان . بجاش نفت مفت میبرند و بی کاری ندارند ما چی ؟ هرروز هزاران فارغ التحصیل بیکار داریم واینا همین ها که تظاهرات میلیونی کردند بی خود شعار نمی دهند — وزارت کار این همه بیکار سر نمی دهند .اوبا ما یا با اونا یابا ما

    • sina Says:

      تند نرو اجناس چینی فقط تو ایران نیست تو کل دنیا هست در ضمن ما باجی به روسیه ندادیم این تبلیغاتی که فقط شما از طرف غرب میبینی وگرنه نمیتونی اثباتش کنی

  10. سردار Says:

    بنی آدم اعضای یکدیگرند !

  11. u Says:

    هیچ انسانی توی دنیا با جنگ موافق نیست اینا همش نتیجه دخالت های دیگران برای جلوگیری از صلحه (از جمله مزدورای ایرنی)و نتیجه تصمیم گیری افرادیه که هیچ صدمه ای از جنگ نمی بینن و همواره در بهترین کاخها و با امنیت کامل هستن ( سران دو طرف)و جور این تصمیمات رو مردم بدبخت و بچه ها باید بپردازن ولی تو جنگ هم که حلوا تقسیم نمی کنن یه طرفه نگا نکنید موقعی هم که حماس و …انواع موشکها رو بدون هیچ هدف گیری خاصی به سمت اسراییل پرتاب میکنن یا یک نفر بمب به خودش میبنده و میره تو فروشگاهای اسراییل منفجر می کنه رو هم بگید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  12. آرش Says:

    ننگ بر هر دیکتاتور و خونخواری در جهان
    روزی خواهد رسید که آه مظلوم گیرد دامن ظالم را

    و این وسط همیشه و همیشه کوکان بی نوا هستند که مورد آزار و اذیت قرار میگیرند
    من هیچ کدو.م از عکسها رو نتونستم نگاه کنم و سریع اومدم این پایین تا بلکه نبینم که چه بروز همنوعان ما داره میاد .
    اومده بودم که از تو دوست خوبم بخوام که برام دعوتنامه بالاترین رو بفرستی که الان بیخیالش شدم .
    تف بر خونخواران

  13. آرش Says:

    روزی خواهد رسید که آه مظلوم گیرد دامن ظالم را

    و این وسط همیشه و همیشه کوکان بی نوا هستند که مورد آزار و اذیت قرار میگیرند
    من هیچ کدو.م از عکسها رو نتونستم نگاه کنم و سریع اومدم این پایین تا بلکه نبینم که چه بروز همنوعان ما داره میاد .
    اومده بودم که از تو دوست خوبم بخوام که برام دعوتنامه بالاترین رو بفرستی که الان بیخیالش شدم .

  14. رز Says:

    واقعا متاسفم برای کسایی که مسائل و با هم قغاطی می کنند.
    دوست من اون بچه بی گناه فلسطینی چه گناهی داره که اینطوری باید کشته شه. اون بچه چه نقشی در فجایع ایران داشت.
    کمی تعصب و کنار بگذاریم. این کسایی هم که در ایران دارند می کشند و می زنند تعصب دارند مثل شما فلفل
    شما هم ممکنه بعد ها دست به عمل وحشیانه ای بزنی چون تعب چشات و کور کرده.

  15. Ghalam Says:

    همه اینها جنایت است اما حد اقل آنها دشمنان هم هستند.هم میهن و هم مسلک نیستند برای هدفی‌ باهم مبارزه میکنند اما در ایران ما همه یکی‌ بودیم که این همه جنایات را انجام دادند.
    http://ghalambedast.wordpress.com

  16. بیخودی ها Says:

    سلام دوست خوبم .
    حالم خراب شد وقتی عکسها رو دیدم .
    تمام تنم شروع کرد به لرزیدن .
    البته من فیلمی دیدم 3- 4 سال قبل که اسرائیلی ها فلسطینی ها رو شکنجه میدادن ؛ بعد فلسطینی ها رو نشون میداد که دارن اسرائیلی ها رو شکنجه میدن . فکر میکنم اسم فیلم جنایات قرن بود . دقیقأ یادم نیست . درواقع هر دو طرف بیرحمانه مردم بیگناه و بیدفاع همدیگه رو لت و پار میکنن . البته تلوزویون و تمام رسانه های ما فقط اخبار یکجانبه و یکسویه رو پخش میکنه .
    به هیچ وجه از شکنجه گرهای فلسطینی چیزی نمیگه .
    راستی منم با مطلب جدیدی بعد از مدتها به روز شدم . خوشحال میشم بهم سربزنین .

  17. روستایی Says:

    درود علیرضا جان
    متاسفانه تو رو هم مسدود کردند که:(
    با این حال من توی روستایی لینکت کردم
    اگر رفتی خونه جدید (مثه من)خبرم کن تا لینکت کنم

    موفق و چیروز باشی
    تا درودی دیگر بدرود

  18. کدو Says:

    چیزی که عوض داره گله نداره. فلسطینی ها زنان وکودکان اسراییلی رو توی اتوبوس ، مدرسه و جای دیگه، تکه تکه می کنند و اسراییلی ها هم با بمب اونها رو . هردو مقصرند . توی دعوا هم که حلوا پخش نمی کنن. فلسطینی ها با سربازان اسیر اسراییلی چه می کنند؟ اسراییلی ها با اسیران فلسطینی چه رفتاری دارند . یادتان هست آن آدم کش فلسطینی که دختر خردسال اسراییلی رو با ضرباتی که به سرش وارد کرده بود به قتل رسوند اما وقتی دستگیر شد در زندان امکان ادامه تحصیل پیدا کرد ، مدرک گرفت و با یک پرستار اسراییلی که توی زندان کار می کرد ازدواج کرد و در آخر هم آزاد شد! مقصران اصلی، غاصبان حکومت و قدرت در ایران یعنی ایلدی خامنه ای و تروریست های حماس و حزب الله و … هستند که برای کسب ثروت و قدرت، جوانان دو طرف رو این چنین دهشتناک به وادی مرگ و نیستی می فرستند. فلسطینی ها حتی با خودشون هم مشکل دارن و به شکل زننده ای وارد جنگ قدرت شده اند.

  19. masoud Says:

    سلام دوست عزیز
    خوشحال میشم نظر شما رو هم در مورد بسیجیهای امروزی رو بدونم

    با تشکر

  20. میر حسین وسوی Says:

    آقای نویسنده وبلاگ چرا انقدر زود رنگ عوض کردی اول طرفدار من بودی حالا رفتی با اون میمون؟!!!!!!!
    واقعا که……

  21. سلام Says:

    sssssssssssssaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmm

  22. اقتصاد سبز Says:

    من طرفدار کسی نیستم و فقط در این وبلاگ از اتفاقات افتاده سخن میگیم

  23. احمدی نژاد Says:

    من بههمکارم گفتم تا تو(نویسنده وبلاگ) رو پیدا کنن و تشویقی بهت 100هزار تومن بدن

  24. محافظ اسرائیل Says:

    کسی‌ نمیاد این وسط بپرسه که چرا حماس از سپر انسانی‌ استفاده میکنه؟ کسی‌ از شما دلش سوخته برای شهر سدروت که ۷ هزار تا راکت بهش برخورد کرده؟

  25. اقتصاد سبز Says:

    جواب محافظ اسراییل:
    چرا کس ماد جندت اومد و گفت

  26. tat Says:

    وای این عکس و بر دارین تو رو خدا
    خیلی وحشتناکه

پاسخی بگذارید

